dial in på mit hjemme netværk.

Hej...

Jeg har et lille netwærk kørende der består af følgende:

Server: K6-2 400MHz (IP 10.0.0.2)
	RedHat 6.1
	- httpd (HTTP service)
	- dhcpd (automatisk tildeling af IP adr)
	- squid (caching proxy service)
	- named (DNS service)
	- smbd og nmbd (Windows file/printer sharing)
	- xdm   (X service)

IP router: Zyxel Prestige WH100 (IP 10.0.0.1)
	- default gateway i netværket
	- forbinder nettet med internettet via EICON DIVA ISDN TA (og ISP ;-)

3 arbejdsstationer
	- Win98SE

Min plan er at kunne lave DialIn på et analog modem forbundet til min server,
med nyeligt indkøbte notebook. (Win98SE)

Jeg vil både kunne logge på Samba'en og linux'en via f.eks. X-win32.
Jeg vil også gerne kunne bruge min router som internet gateway.
Det vil også være rart om dialin maskinen fik samme IP hver gang.

Jeg ved ikke som jeg tager munden for fuld, dersom jeg faktisk aldrig har
haft et modem sat mp en linux-box før, men det skal i hvert fald prøves.

Er der noget der har erfaringer med en ligende problemstilling. Hvordan griber
jeg det bedst an, uden at smadre min kære server med alt for mange 'eksperimenter'

på forhånd tak
Erik Steen Sørensen