Opkobling

Hello Sslugger
Efter nogle problemer kan jeg nu opkoble til internettet som root.
Jeg bruger Kppp fra KDE med fast DNS til Teledanmark.
Desværre kan jeg ikke opkoble som bruger. Når jeg starter Kppp,
via en term, som alm. bruger beder den om root's password. Når det er
givet
lukker den ned med fejlen
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not autorized to connect to server
kppp: Cannot connect to X server :0

Er der en der ved hvorfor når alt kører fint som root.

CU Søren