Re: [TEKNIK] Log

> Nu vover jeg et øje og spørger:

God ide - ellers lærer man jo aldrig noget :)

> Hvor kan man se noget om de forskellige logger der kører under linux?
> Det er mit indtryk at der sker en hel del bag fasaden, men at man skal
> vide hvor man skal gå hen og kigge for at få informationerne ud.

Den bedste fordel ved linux over M$-ware: man _kan_ finde og rette i alt -
kræver lidt arbejde, men er ikke umuligt som i windows...

> Så altså: findes der noget hvor man relativt nemt kan se hvad man kan
> finde af log's?

Det meste ender i /var/log/*

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - sslug@sslug