Problemer med RH.6.0/6.1

Hej Sslug'ere

Jeg har et lille problem som jeg ikke kan gennemskue:

En dual PII har kørt fint og længe med RH-5.1 (Kernel 2.0.35). Så chrashede
SCSI-disken (skrækkelig lyd). Jeg tænkte at jeg ved samme lejlighed ville
"opgradere" til RH-6.1, men ..... 6.1 giver problemer (f.eks. lockd can't
blablabla - div. NFS-problemer). Jeg prøvede så 6.0 ... hmm.. ingen
success - ingen af installationerne ville køre nogen af mine programmer. Nu
er jeg nede på RH-5.2. som kører fejlfrit - bortset fra at der vist ikke er
SMP-understøttelse i en standard 2.0.36. Men det kan vel patches??

Jeg ville jo helst have at installationen var up-to-date(og man skal i hvert
fald ikke opgradere - det hjælper ikke her), men jeg kan ikke gennemskue
hvor problemet ligger. Kan det være en configfejl i hardware? Er der spøjse
ting i 2.2.x der ikke kan lide min DUAL PII.

Det skal lige siges at jeg ikke selv har lavet den oprindelige installation
af computeren (den med RH-5.1).

--
Mvh.

Andreas Ryge.
-------
Dansk Musik Informations Center, Gråbrødre Torv 16, DK - 1154 København K
Phone : + 45 33 11 20 66   |   Fax : + 45 33 32 20 16  |  Email : sslug@sslug