Re: [TEKNIK] RH6.2 CD søges?

Jesper Hess Nielsen wrote:

> Hvor er det lige jeg kan se en komplet liste over de ting der er nye i
> RH6.2? Jeg har installeret det derhjemme, men har ikke rigtig kunne finde
> noget nyt i systemet i forhold til 6.1.

Mount CD'en og surf til:

file:///misc/cd/doc/install-guide/ch-new-feat-chap.htm

Måske skal /misc/cd skiftes ud med noget andet, afhængig af,
hvordan det er sat op...

Det er ikke meget, der er nyt, det bedste nyt er nok, at det,
der er der, virker...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08