Uppgradering

Nu var det jag igen.

Uppgraderingen till RH6.2, vad gör den egentligen? Jag har uppgraderat
till samma version ett par gånger när jag har klantat till det för mig. Då
har problemet oftast varit det att alla inställningar som man suttit och
pillat in på rätt ställe varit tillbaka på 'fabriksinställningar'.

Verkar ju vara ett hiskeligt jobb att uppdatera det mesta för hand. ;)
Speciellt när det är mycket som är plockat lite var stans ifrån.
Förslag? Nån 'nifty' rpmflagga som jag missat?

///Magnus

/   Magnus Alexandersson     |      RedHat 6.1     \
\ http://k509.smalands.lu.se | http://www.sslug.dk /