Re: [TEKNIK] Samba og stabilitet

Ja, som det er nu, kan folk med microsoft novell klient installeret, se
serveren under andre computere.

Er Samba så overhovedet noget værd i forholdsvis kritiske miljøer?!
Kan det bruges som et alternativ til Novell (NT?) ?

(Jeg er helt paf over hvor stabilt vores gamle gamle Novell 3.12 system
kører - på en Pentium 75 maskine med en 4 gb SCSI disk. Systemet har normalt
40-50 klienter hængende til hverdag).

Morten