Re: [TEKNIK] Hjemme-brugere af sendmail & linuxconf, se her ...

Erling Jacobsen wrote:

> Jeg har lavet en udvidelse til linuxconf (version 1.16r10-2, den
> til RedHat 6.1), som giver følgende ekstra funktion:

Jeg glemte at sige tak til Henrik Størner, som hjalp mig med at teste
lidt
i starten af dette lille projekt. Det hele startede med at sslug's
mailserver
ikke ville modtage mine emails :-)

Erling Jacobsen
--
The happiest time of a person's life is after his first divorce.
		-- J.K. Galbraith