Re: [TEKNIK] Hjemme-brugere af sendmail & linuxconf, se her ...

MONZ wrote:

> Men hvor finder man den? (er træt nu, har jeg overset det?)

Har lige lagt den på
http://linuxcub.homepage.dk/linux/linuxconf-1.16r10-mailmasq.patch

> Siden du nu har haft besværet med arbejdet har du måske ozze en
> beskrivelse af proceduren bag, for dem der helst vil undgå linuxconf :-

Jeg benytter faktisk bare sendmail's generics tabel. Og har
tweaket sendmail.cf lidt, for ellers ville sendmail også
masquerade emails til lokale brugere. Ændringerne til
sendmail.cf er også at finde i patchen. Indirekte, for
linuxconf laver selv sendmail.cf ...

Erling Jacobsen

--
The happiest time of a person's life is after his first divorce.
		-- J.K. Galbraith