Re: [TEKNIK] linuxconf / "starting sendmail" hæng

> Manglende fast opkobling til internet (+ DNS).

Det er SVJV kun DNS der er problemet. sendmail vil finde ud af hostnavn
etc. så den laver opslag på enten hostnavn eller reverne opslag på
din maskines IP-adresse.

> Vælg sendmail opsætning til standalone PC med lejlighedsvis forbindelse
> til internet. (Jeg er ikke klar over hvordan dette gøres i Redhat
> men jeg antager at dette kan vælges i linuxconf)

Der har efterhånden været mange spørgsmål om dns,diald,sendmail etc.
og alt dette virker hos mig. Jeg burde lægge mine konfigurationsfiler ud på
nettet ...

Erling Jacobsen