SCSI, + ekstra IDE = LILO problem

Jeg har kæmpet en del med min maskine de sidste par dage:

1. stk IDE (til Windows NT) (master dvs. som /dev/hda)
1. stk SCSI (til Linux)

Booter ved LILO uden problemer.

Jeg har normalt min lilo liggende som en fil på WinNT og
booter den vha NT bootloader. Under alle disse forsøg har
jeg kopieret MBR på en floppy og forsøgt boote derfra.

Har puttet en ekstra HD, IDE i som master på den secondary
IDE (som /dev/hdc) og har en CD-ROM som slave (/dev/hdd).

Når den ekstra disk sidder i kan jeg ikke boote med LILO.
Når jeg booter fra en kerne på en floppy går det fint, men
altså ikke med LILO !

Det er i 2. stage af lilo loaderen det går galt: Når at skrive
LI (og så ikke mere).

LILO Manualen siger noget med at LI er ensbetydende med at det
er problemer med geometri på diskene (derfor har jeg prøvet med
linear, det hjælper ikke). Ellers er det noget med /boot/boot.b.

Er der en der kan hjælpe ?

Ole Vilmann