Re: [TEKNIK] Slutning af RH62 installation

Hej

>Hvad har den så gjort lige inden den skal til at afslutte det hele ???
>Du bliver nødt til at beskrive fejlen noget bedre.

Den er lige blevet færdig med kopiere alle pakkerne!

Jeg kan ikke huske hele fejlen i hovedet, men den skriver noget i retning
af, at den er klar til reboot... Så skriver den terminating signals!

Det hele står som sagt spredt over skærmen :-)

Jeg har oplevet det på flere forskellige maskine.. Alle 486, med en harddisk
på ca 540 mb.. Forskellige diske og forskellig bundkort .osv!

Håbet det hjælper lidt!

Tue