Re: [TEKNIK] Bind opsætning

Ok, jeg har fra starten IKKE rørt ved sendmail.cf! Så jeg ved ikke om
det er der, der er noget galt. Men der er i hvert fald fejl i min BIND
opsætning. Jeg kan ikke køre nslookup!
Jeg får blot dette:
nslookup www.sslug.dk
*** Can't find server name for address 192.168.5.10: Non-existent
host/domain
*** Default servers are not available
Hvor 192.168.5.10 er min bind/named-server.
Jeg har fulgt vejledningen fra Frank's link ti lpunkt og prikke! Min log
er også fuld af fejl ved opstart af named.
Delen af logen kan ses på
http://www.daimi.au.dk/~u991531/messages

Jeg har en fil ved navn /etc/named.boot som indeholder:

;
; a caching only nameserver config
;
directory                              /var/named
cache           .                      named.ca
primary         0.0.127.in-addr.arpa   named.local

skal her ændres eller indsættes de filer, som blev lavet under
opsætningen af BIND?

Anders M