Re: [TEKNIK] Samba og stabilitet

----- Original Message -----
From: "Morten Gade Sørensen" April 05, 2000 6:19 PM
Subject: Re: [TEKNIK] Samba og stabilitet

> Der er også nogle gamle dos maskiner som connecter.

Samba kan _kun_ bruge tcp som protokol. Hvis maskinen er for
lille/gammel til en windows-novell-klient, har du måske også en
udfordring i, at finde en tcp/ip klient til den.

> det er helt sikkert også i min chef's interesse at spare penge på
flere
> klienter til novell :)
> linux kører nu også på vores mailserver. og denne kunne jeg jo
sagtens bruge
> som forsøg med samba.

Et forsøg lyder som en god ide, men hvis din timeløn skal med
i regnestykket, kan flere klienter til novell hurtigt blive det
billigste.

mvh...
Morten Christensen