Re: [TEKNIK] pakketab over Eicon Diva T/A på 486 Note

Jer har tilføjet følgende til /etc/rc.d/rc.serial:

###########################################################
#
# Now tune the IRQ's for maximum performance ...
#
###########################################################

if [ -x /sbin/irqtune ] ; then
  /sbin/irqtune 3 11
fi

if [ -x /sbin/hdparm ] ; then
  /sbin/hdparm -u 1 /dev/hda
  /sbin/hdparm -u 1 /dev/hdc
  /sbin/hdparm -S 3 /dev/hda
  /sbin/hdparm -S 3 /dev/hdc
fi

echo "done."

Eksperter kan sikkert forbedre dette, men for mig gav det en mærkbar
forbedring af min PPP-forbindelse.

Erling Jacobsen