FTP adgang

Hej Sslug,

Jeg prøver for tiden at sætte en semi-anonym ftp server op derhjemme.  Til
det benytter jeg -r option til in.ftp i inetd.conf, og angiver /home/ftp som
argument.
MEN den brokker sig over manglende PAM libs i /var/log/messages når man
prøver at logge ind på den.
Jeg kan godt manuelt chroot til /home/ftp (en bash$ prompt kommer til syne),
og jeg kan også kopiere hele lib og etc fra min rod til /home/ftp for at få
det til at virke,
men det burde ikke vælre nødvendigt, vel?

Jeg har også installeret pakken anonftp som skulle smide de nødvendige filer
ind i biblioteket /home/ftp, tilsyneladende uden resultat... Kan nogen ikke
sige mig,
hvad der helt præcist er nødvendigt af etc-filer og lib-filer for at få
forbindelsen til at virke??

-Elias