Re: [TEKNIK] Xawtv og opløsninger

On Thu, 6 Apr 2000, torben fjerdingstad wrote:

> Apropos (mere eller mindre),
>
> Jeg har fornylig opgraderet min xawtv (men med XFree86-3.3.5), og
> skræmtes ved at opdage at den ikke skifter mode når man sætter
> den i fullscreen.
>
> Det løstes ved at indsætte følgende i ~/.Xdefaults:
> Xawtv*vidmode: true

Desuden skal du have en skærmmode der passer til. Det står vist i man
siderne hvilken mode line man kan indsætte, men det afhænger også af din
skærm, hvad den kan køre. Min gamle skærm kunne køre "rigtig" pal
opløsning. Det kan min nye desværre ikke.

Mads

Geeks aren't interested in politics because government doesn't double its
efficiency and speed once every 18 months.
                                                    -- Slashdot comment