Re: [TEKNIK] Aic-7xxx driver virker ikke

Hej Mads!

> Det lyder rigtigt nok herfra, altså at den er termineret i begge ender.

Det mente jeg også, men jeg prøvede at loade en gammel Netware 4.11 server,
der havde været brugt med den samme type contoller.. Det ville den ikke...
Så det er vist noget galt!

> Mystisk.

Tænk.. det synes jeg også!

> Andet end at teste med RedHat 6.2 kan jeg vist ikke hjælpe mere...

Det har jeg også prøvet, men også uden hjælp!

Men det ser ud til der er noget galt på SCSI bussen!

Det er jo en onboard, med to kanaller! På den anden kanal sidder der ikke
noget, og der har jeg sat host adapteren til enable med SCSI terminerering!
Det må da være rigtigt!

Mange tak for din hjælp!

Tue :-)