Re: [TEKNIK] Aic-7xxx driver virker ikke

On Fri, 7 Apr 2000, Tue Noergaard wrote:

> Hej Mads!

> Det mente jeg også, men jeg prøvede at loade en gammel Netware 4.11 server,
> der havde været brugt med den samme type contoller.. Det ville den ikke...
> Så det er vist noget galt!

Der er noget der kunne tyde på det.

Jeg kender ikke selv voldsomt meget til terminering af den specifikke
adapter, men har du ikke nogen manualer, eller lignende der kan fortælle
dig hvad du skal gøre?

En ting er sikker: Hvis du hverken kan hælde Netware eller Linux på, så er
der er en ret høj chance for at der er noget galt med hardwaren. (Altså
f.eks. terminering).

Mads

Remember, never ask a geek "why"; just nod your head and back away slowly...