Re: [TEKNIK] Aic-7xxx driver virker ikke

Hej Mads
> Jeg kender ikke selv voldsomt meget til terminering af den specifikke
> adapter, men har du ikke nogen manualer, eller lignende der kan fortælle
> dig hvad du skal gøre?

Jeg har kigget på mine manualer, men uden held!

> En ting er sikker: Hvis du hverken kan hælde Netware eller Linux på, så er
> der er en ret høj chance for at der er noget galt med hardwaren. (Altså
> f.eks. terminering).

Ja, det tror jeg også.. .Jeg vil dog prøve med en frisk Netware, da det var
en gammel installation, der var lavet på et andet system, men også med en
aic7870.dsk driver! Så jeg ville prøve..

Kender du en NG jeg kan prøve?

Mange tak for din hjælp endnu engang!

Tue :-)