Seriel consol problemer

Hejsa.

Jeg har forsøgt at sætte en seriel konsol op. Det funker desværre kun
delvist: Jeg får
LILO boot:

på både consol og vga, men derefter kommer resten kun på vga. Jeg kan
skrive options til lilo på min serielle konsol (min palm pilot, faktisk).

Nogen bud på hvad der går galt? Jeg mener at have fulgt vejledningen
seriel-console.txt.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You keep track of your highest uptime, and try to break your record.

                                                     - segfault