Re: [TEKNIK] Variabel placering af filer i RPM-pakker (Was: (t)csh's `` i (ba)sh?)

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det ser ud til at virke, men...
> ...får jeg følgende fejlmeddelelser:
>
> ] File must begin with "/": ${LIBDIR}/dansk.aff
> ] File must begin with "/": ${LIBDIR}/dansk.hash

Som Thomas Larsen også nævnte, tror jeg du skal bruge export:

LIBDIR=`ispell -vv | grep LIBDIR | cut -d'"' -f2`
export LIBDIR

eller
export LIBDIR=`ispell -vv | grep LIBDIR | cut -d'"' -f2`

Da jeg er ret grøn her, kan jeg ikke vurdere om der er
andre problemer med dette.
Leo