XFree86 4.0 RPM

Har nogen prøvet at installere pakkerne fra RedHat's rawhide bibliotek
og fået det til at fungere? Da jeg prøvede bliv hele mit system TOTALT
spoleret. Alt hvad jeg senere installerede ville bruge en fil fil
"libXpm4.so" eller noget lignende. Jeg måtte slette næten alt og
installere de oprindelige pakker igen.

Nogen med bedre erfaringer? Mit grafikkort er Riva TNT.

--
            \|/
           (o -)