gcc: "Clock Skew"

Når jeg compilerer kernel 2.2.14-15mdk skrives der nogle
gange noget ligende denne stil:
"make: Warning: ''Clock Skew Detected''"

følgende hardware på min maskine kan være interessant
i den forbindelse:
ASUS K7V Motherboard
Athlon 700 Mhz
MCT 128 MB PC133 7ns RAM

Mit Spørgmål er:
Kan det skyldes en fejl/dårlig optimering i fx gcc eller
kernel? Skal jeg bruge fx linux-2.3.99-pre3? Eller er det
min processor der har fejlen? Er det mit Motherboard? Eller
RAM?

Håber at nogen kan fortælle noget om det.

MVH. Thomas