Re: [TEKNIK] printer

Villiam Grønbæk wrote:
> Jeg kører Windows 95 med 486 CPU, men tænker på at installere Red Hat Linux.

God ide, Linux vil helt klart få den lille maskine til at yde meget
bedre! Dog vil jeg nok kigge på Debian eller Slackware i stedet for Red
Hat da jeg har den HOLDNING :)) at de ikke er helt så "bloatede" som Red
Hat, men de er til gengæld også lidt sværere at installere :(

> Jeg er ved at købe en laserskriver (brugt) og vil gerne vide om det for
> udskrivningen fra visse Linux-programmer er en fordel mht.
> udskriftshastigheden eller kvaliteten af udskriften (f.ex. større opløsning
> eller bedre gråtoner) at skriveren også forstår PostScript, foruden HP PCL.

Jeg kan kun varmt anbefale en Post Script printer da alt udskrift i UNIX
verdenen tradiotinelt har været i Post Script, PCL skulle dog heller
ikke være så slemt, men det er helt klart nemmest med Post Script.

--
Best Regards
Emil S Hansen - sslug@sslug - ESH12-RIPE