Re: [TEKNIK] gcc: "Clock Skew"

sslug@sslug wrote:

In <sslug@sslug> Thomas Jensen <sslug@sslug> writes:

>Når jeg compilerer kernel 2.2.14-15mdk skrives der nogle
>gange noget ligende denne stil:
>"make: Warning: ''Clock Skew Detected''"

Det betyder at nogle af filerne har et tidsstempel der er nyere end den tid, din maskine har. De er altså fremtids-dateret.
--
Henrik Storner | "Software engineering is a race between engineers <sslug@sslug> | who try to create foolproof software and the | universe which is trying to create bigger fools.
| So far, the universe is winning..."

DOH!! selvfølgelig! Jeg glemte at stille uret da jeg lige havde fået M/B'et. Puh ha! Jeg troede den var gal.Dvs. CPU-clock- generatoren havde en periodisk fejl. (LOL)

MVH. Thomas