Spil på Linux

Hej!

Jeg har aldrig haft held til at få et af de "store" spil til at køre under
Linux (primært SuSE). Men nu har jeg installeret RH 6.2 og prøvet med Quake
III Demo, og til min positive overraskelse kunne jeg starte spillet. Men der
er alligevel noget galt - lyd og billede hakker voldsomt, så meget at det er
ubrugeligt.

Jeg har Creative GeForce 256 og Creative Soundblaster Live 1024, og min RH
6.2 er standardinstalleret som KDE Workstation og jeg har ikke pillet ved
noget siden installationen.

Er der noget at gøre ved det?

Hilsen

Jakob