Gammel notebook som seriel termimal?

Jeg fandt lige en gammel ibm i386 PS/note, som jeg har fået op at køre
med
small linux, og jeg kunne godt tænke mig at bruge den som en seriel
terminal
uden at skulle til at bruge slip/plip, kan man gøre det ved blot at
ændre lidt i inittab
på begge maskiner? jeg har ikke så meget check på *getty.

--
        -Jacob Kolding, mailto://sslug@sslug

/*      Help freeing The Net from MS evil, Support Mozilla!     */
/*      http://www.mozilla.org/get-involved.html                */