Sv: [TEKNIK] Netværk

hej.
jeg har to computere, en med linux og win98 og en kun med win98.  Jeg kunne
godt tænke mig at de to computere kunne snakke sammen, selvom den ene kører
med windows og den anden med linux.(det har du svaret på)
Men hvis jeg vil hente filer fra den computer hvor windows ligger på, kan
man så mounte dets drev, mens den er tændt?

computere:
1. Linux og win 98
2. KUN win98

Jeg håber at dette er uddybning nok, ellers så sig det bare.

Jesper Krogh <sslug@sslug> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sslug@sslug