Re: Sv: [TEKNIK] Netværk

> Men hvis jeg vil hente filer fra den computer hvor windows ligger på, kan
> man så mounte dets drev, mens den er tændt?
>
> computere:
> 1. Linux og win 98
> 2. KUN win98

Det er smbmount, en del af samba projektet.
Hvis du vil dele filer fra din linux til din winodws. Altså din linux skal
optræde i network neighboorhood under windows, skal du sætte samba op på
din maskine ( er sandsynligvis allerede installeret ).
Du kan den anden vej med smbmount mounte dit windows share på din linux
maskine.

--
/Jesper Krogh
If it happens once, it's a bug.