Re: [TEKNIK] LINUX -send videre

Anders Kaare wrote:

> Jeg har en COMPAQ PRESARIO 5700T600 med følgende modem:
>
> Modem
> Data-hastighed: Op til 56 Kbps
> Fax-hastighed: 14.4 Kbps
> ITU V.90 support: Ja
> Implementering: PCI-kort
>
> Hvordan er mine chancer for, at få det til at køre under LINUX 6.1 til almindeligt
> internetbrug (med Netscape) ?
Der er ikke noget der hedder linux 6.1, du mener sikkert redhat 6.1
eller
suse 6.1.
Nu til sagen, det er ikke interessant hvor hurtigt modemmet kan køre,
det der betyder noget er om det er et "winmodem" eller et rigtigt modem.
Hvis du skriver hvilket fabrikat der er, kan vi måske gætte os til,
om det kan bruges.

--
MVH / Best Regards
Allan Jacobsen, AJ17-DK