Re: [TEKNIK] Netværk

"Øistein wind" wrote:

> hej.
> Hvordan kan man, under linux se andre windows computere?

jeg benytter gnomba - det fungerer ganske godt.
Jeg ved bare ikke om det følger med en RødHætte 6.0.
Hvis ikke, så prøv at finde det på http://www.freshmeat.net

> Og hvis ja, hvordan gør man  så. Hvis man mounter et dos drev, mens windows
> kører, hvad sker der så???

???
Din Winblows comp. skal selvfølgelig være tændt og på nettet, før du kan
se den fra andre computere.
Du deler jo bare drevet med den kørende winblows.

--
Caput ApS          Martin Stenderup        Phone +45 33 12 24 42
Nygade 6           Developer               Fax   +45 33 91 24 42