RE: [TEKNIK] Qmail - en modtager for hele domænet

> Jeg har installeret qmail, som indtil nu kører perfekt! Men jeg kan
ikke
> finde ud af sætte en bruger til at modtage al mail til et givent
domæne.
> Eksempelvis hvis svend skal modtage al mail for domænet svend.dk.

Du skal bruge virtuelle domæner. Min yndlingsside om virtuelle domæner i
qmail kan du finde på

http://bak.sh.cvut.cz/manuals/qmail/virtual-hosts.html

/Martin

Martin Pihl Jensen
E-post: sslug@sslug
Web: http://www.skydebanen.net

Remember, never ask a geek why; just nod your head and back away
slowly...