Re: [TEKNIK] Re: [MISC] ezmlm begrænsninger

> sslug@sslug (Jacob Sparre Andersen) wrote in

> Tak.... Kunne du også fortælle mig hvordan man sætter det op?

Hvad foregår der her?
Det skrev jeg jo alt om dagen før, nemlig d. 6. april.

Men jeg skal da gerne gentage:
Forudsat du bruger ezmlm-idx er det let:

ezmlm-make -+ -x PATH_TIL_LISTENAVN

Jvf. man siden for ezmlm-make.

--
torben fjerdingstad        | linux-2.3.99-pre3/GNU/gnome-1.0
sslug@sslug        | linux får den op og stå