Re: [TEKNIK] E-themes

  Russel> Hejsa Jeg skal til at installere Corels linux, saadan bare
  Russel> for at proeve det.  Saa vidt jeg husker saa bruger de
  Russel> KDE. Men jeg har taenkt paa at koere Enlightenment oven paa
  Russel> Corels pakke, er det muligt???? Og i bekraeftende fald,
  Russel> hvordan for jeg det til at virke:

Jeg kan ikke komme på en årsag hvorfor det ikke skulle være
muligt. Det eneste du skal gøre er at installere enlightenment på
maskinen, og så måske rette lidt i en config fil for at få den til at
starte som default. Da Corel er baseret på debian, skulle det være
muligt at installere den deb-pakke som er til debian. Prøv at søg lidt
på nettet, hvis ikke at der er et direkte link på
http://www.enlightenment.org. Jeg ved at sunsite.auc.dk har den
liggende, da det er derfra jeg henter alle mine deb-pakker.

/Thomas

--
KOM Network student helper

"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson