Blocket lydkort

Hej

Jeg er løbet ind i et stort problem. Jeg havde et program kørende som
brugte lydkortet. Dette gik rimelig alvorligt ned, og jeg kan nu ikke
lige få det til at virke. Alle lydprogrammer melder om /dev/dsp busy,
men jeg har slået alle den process helt ihjel, men jeg har stadigvæk
ikke fået den tilbage :-( Er der nogen der kan hjælpe mig uden at jeg
skal reboote?

Jeg kører debian potato og har et SoundBlaster AWE32

/Thomas

--
KOM Network student helper

"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson