Re: [TEKNIK] Gammel notebook som seriel termimal?

On Tue, Apr 11, 2000 at 09:54:22 +0200, Jacob Kolding wrote:

> Det er en 16450 der sidder i den bærbare, og jeg køre med software
> handshake.
> Grunden til dette er at mit kabel slet ikke har de ben forbundet :)
> Men hvis jeg fikser kablet og går over til hardware flow control så burde
> det kunne køre med 19200 eller hvad?

det burde det.
Jeg kørte i 1992 alledere med Linux på en 3686SX20MHz med 4MB RAM,
og jeg kunne bruge terminalprogram med 19200bps.

PS.
du må godt fjerne/klippe i svar så indlægget ikke fylder mere og mere.
Gode tips til email og usenet: http://www.usenet.dk/netikette/