Diva ISDN igen

Hej.
 Jeg ved godt at spørgsmålet har været oppe flere gange, men!
Jeg har Suse 6.2, TeleDanmarks DIVA T/A ISDN. Jeg har besøgt eicon.dk og
-.com, jeg har fulgt vejledningen i Emil S. Hansens Diva microhowto.
 Jeg kan kontakte min ISP via minicom, jeg bliver smidt af, jeg mangler
scriptet med brugerID og password. Så langt så godt. Kppp stopper under
initialiseringen og kommer ikke videre. Jeg har som sagt fulgt Emils råd
og prøvet både atz0, atz1 og atz2.
 Hvad gør jeg forkert?
            Please help.
            venlig hilsen