Re: [TEKNIK] Mærkelig telnet?

Det er meget mystisk.
Nogen der har prøvet at telnette til en 3com officeconnect?
Jeg kan ikke forstå hvordan det kan være routingen, når f.eks. telnet til en
anden host (192.168.123.2) virker fint (det er dog ikke en 3com router).

"Thomas Larsen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse

> Er der ikke noget filter i routeren, der angiver hvilke adresser der må
> administrere den, og der med telnette til den?

Hvis han har samme IP adresse i Windows og Linux så kan det jo ikke være
det. Det må vel næsten være noget routing.

> /kristian
> --
> Kristian Vilmann - sslug@sslug - http://www.sslug.dk/

/Thomas