SV: [TEKNIK] Mærkelig telnet?

Så har jeg godt nok ikke flere forslag :(

Med Venlig Hilsen
 ("\''/").__..-''"`-. .         Hans-Henrik @ndresen
 `9_ 9  )   `-. (    ).`-._.`)  Project Manager
 (_Y_.)' ._   ) `._`.  " -.-'   Pine Tree Systems
  _..`-'_..-_/ /-'_.'           Damhaven 5d
(l)-'' ((i).' ((!.'             7100 Vejle
                                email: sslug@sslug