XFree 4.0

Hejsa
Jeg har lige installeret XFree 4.0
Jeg har så kørt xf86config og svaret på spørgsmålene. Men på kortlisten kunne jeg ikke finde noget som helst G-Force (som jeg kunne i 3.3.6!). Nå jeg vælger et RIVATNT2, da det bruger samme driver og X-server. Jeg kan nu godt starte gnome op så det ser ok ud, men mit skærmbillede er større end min skærm!
Jeg kan ikke lige finde ud af hvordan det ændres! Jeg har ellers fortalt xf86config at min virtuelle skærm ikke skal være større end den rigtige! Så hvordan rettes dette?
Hvorfor står G-Force ikke på kortlisten? Er der nogen som har fået det til at virke?

Anders

P.S Jeg har pørvet at installere NVIDIA's drivere, men det hjælper ikke. Men det skulle også være netop dem, som er implementeret i XFree4.0 ikke sandt?