Re: [TEKNIK] Diva ISDN igen

Finn Larsen wrote:

> Hej.
>  Jeg ved godt at spørgsmålet har været oppe flere gange, men!
> Jeg har Suse 6.2, TeleDanmarks DIVA T/A ISDN. Jeg har besøgt eicon.dk og
> -.com, jeg har fulgt vejledningen i Emil S. Hansens Diva microhowto.
>  Jeg kan kontakte min ISP via minicom, jeg bliver smidt af, jeg mangler
> scriptet med brugerID og password.

For mig virker kppp helt uden at bruge script. Se SSLUG´s Links-side.
Jeg mener der er en vejledning til brug af kppp uden script.

> Så langt så godt. Kppp stopper under
> initialiseringen og kommer ikke videre. Jeg har som sagt fulgt Emils råd
> og prøvet både atz0, atz1 og atz2.

Jeg bruger ATZ uden specificering af 0, 1 eller 2 i kppp med DIVA´en, og
har programmeret den med minicom til at starte med profil 0 pr. default.
Det er ikke nødvendigvis det, din fejl drejer sig om, men det virker i
hvert fald. Så er du fri for at bekymre dig om det.

Med venlig hilsen
David List