Re: [TEKNIK] Kompile af agpgart.o modul under RH6.2 GRRRRR!

Mogens Kjaer wrote:

> Den rettelse i drivers/char/Config.in lavede jeg også,
> og det har virket uden problemer.

> Hvorfor kan du ikke bare rekompilere det hele, så du er sikker på, at

> kerne og moduler hænger sammen? Hvis du har en SMP maskine burde
> dette jo ikke tage lang tid...

Det har jeg prøvet, så fik jeg blot unresolved symbols
(best_memset / best_memcpy) i alle modulerne :(
Jeg ved ikke hvad det er med RH kerne soucen, men jeg kan aldrig få den til
at swinge.
Jeg ved ikke om det er et specifikt SMP problem, det jeg mener er at jeg tror

at RH kerne sourcen på forhånd er configureret til UP?

Anyway så har jeg opgivet RH's kerne og køre nu på 2.3.99-pre5 som
køre fint.

--
        -Jacob Kolding, mailto://sslug@sslug