Re: [TEKNIK] scsiFast-40

Jodå, kortet stödjer UW och frågan är hypotetisk eftersom jag inte har någon
device som kör så snabbt. Orsaken till att jag frågar är bara att
meddelandena vid boot anger 20 trots att drivern förhandlar med NVRAM på
kortet. Av sym53c8xx_spec.h framgår det att just detta chipset inte
förväntas stödja UW men frågan är om det går att ändra?

Hälsningar
Lars Vahlen
sslug@sslug