Fejl i Netconf?

Hej Slugger

Jeg er ved at sætte en firewall op.  Så derfor skal jeg have to netkort i,
men det vil netconf ikke. Jeg kører RH 61. Så var det at jeg gerne ville
høre, om der var nogle af jer, som vidste om der er en fejl i netconf? Der
må også ligge en konfigurerings-fil, så man selv kan konfigurere det den kan
jeg heller ikke finde er der nogen der kan give mig et hint?

Mine netkort er et D-link 220 og et NE2k kompatibelt, computeren er en 75
MHz Pentium med 28 MB Ram. Kan det hjælpe at opgradere den til RH 62?

Tobias