SV: [TEKNIK] Redhat 6.2

Jeg er af den erfaring at RedHat 6.2 er noget lort. Den ville intet på den
bærbar jeg havde installeret den på. det skal siges installationen gik godt.
men så er det også sagt.
jeg opgav den da jeg ikke kunne modprobe noget som helst.

jeg havde også dette problem på en maskine som jeg ville prøve den på (før
bærbaren). det hjalp da jeg skiftede fra grafisk install til text install.

Jeg har altså 128 Mb ram  hvis det kan hjælpe.

men jeg siger drop 6.2 og brug 6.1

>Kan være fordi der ikke er nok RAM i maskinen. Jeg oplevede noget >lignende
da jeg forsøgte at installere på 8M - da jeg satte 16M i forsvandt
>problemet.

jeg har 32 mb

>Skriv "text" ved opstartsprompten...

Har prøvet disse muligheder, men uden held.

/Claus