Re: [TEKNIK] Redhat 6.2

Jeg tror han refererer til udtrykket "Brown Bag", som står for et
problem eller emne
som kollegaer diskutere eller løser i frokostpausen. Ordet brown bag er
så fordi alle
skolebørn som regel har deres frokost med i en brun papirspose, a'la dem
drankerne
pakker deres sprut flasker ind i, ovre i det store usa. Ud fra det møde
skrives så et
papir der beskriver en funktion eller et løsningsforslag til et problem.
Disse papirer
kaldes så for "Brown Bag's"

mvh
Morten Egan