Ang. PHP3

Jeg har i et stykke tid arbejdet med ASP til WinNT4 platformen på MS IIS 4.0. Alligevel kunne jeg godt tænke mig at finde information om PHP3 sproget, da det fra min side at se er en del mere stabilt. Hvor kan jeg finde information om PHP3, og er det muligt at køre på en Apache webserver?

- Anders Jensen [FRAXIZ]