OpenSSL ceritfikat til f.eks. sslwrap?

Hej alle.

Hvordan laver jeg et certifikat til OpenSSL, så jeg kan wrappe en POP3
forbindelse med f.eks. sslwrap?

Det er OpenSSL 0.9.5a jeg har installeret, og det ser ud til der er
ændringer i måden, man genererer certifikater på siden
sslwrap-dokumentationen er skrevet.

Det ser ud til, at man skal bruge CA.pl scriptet, men hvordan?? Er her
nogen her, som har en 'opskrift', eller ved hvor jeg kan finde en?

Mvh
Kent B. Hansen