Samba share med sharelevel write access?

Jeg sidder lige og leger med samba og har problemer med at oprette
et share hvor man kan få write access uden user/pass.
jeg han godt læse men når jeg skriver får jeg : Permission denied

jeg har sat samba til share level security, og sharen er sat op som
følger:

[C]
path = /mnt/DOS_hda1
read only = no
public = yes

som i nok kan gætte er det en windows partition jeg vil share når
maskinen er i linux.
Jeg har også give OTHER write access til selve mount pointet, men det
forsvinder
jo når jeg mounter drevet.
Hvordan sætter jeg det lættest op?
PS jeg er bedøvende ligeglad med sikkerhed, da jeg sidder bag en
firewall med dynamisk IP.
Så hvis der endelig kommer nogen igennem så har de jo næsten fortjent
muligheden for at
slette min windows partition :)

--
        -Jacob Kolding, mailto://sslug@sslug